tisdag 16 juli 2013

Wääh

Glömde ta niferexen... Upp igen då! Rör mig som om jag hade ryggskott haha. Magen är så stor och står rätt ut! Fattar inte att den ska bli större???!!!! Tar flera timmar innan jag kan resa mig upp ur sängen hahah! Minns det så tydligt från förra graviditeten oxå.. Man får stånka sig upp för trappor osv. Allt tar 100 år :b



Va hos barnmorskan idag, allt var bra!
Hjärtat 154 slag/min
Blodtryck 105/60 (brukar ha lite högre..)
Sf mått 32 , är i v 33 (32+5)
YNKA 50 dagar kvar av graviditeten !!!!!!
50 av 280!! Yayyyy
Bebben låg med huvudet uppåt. Typ under/bakom mitt vänstra revben! Häftigt. Ibland blir jag stel som pinne och håller andan för den sparkas så hårt och konstigt :b

Näe godnatt!!

Ps här sitter jag och gör naglar :b



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA