onsdag 17 juli 2013

Hot hot hot!

Vilken härlig sommar!

Har väl inte varit en heldag med spöregn nån endaste dag? Jag och Linus åkte och badade imorse vid 10. Skönt!!!!! Och fint :)

Är lite jobbigt att vara täppt/svullen i näsan bara. Det var jag hela graviditeten med Linus oxå men det gick lättare att andas när det var kallt ute :b nu går de jättesegt och jag blir trött och får skallebang tack vare det tror jag ?

Mamma var nyss här och hämtade finaste killen, skönt att få vila och slappa en stund är såååå himla trött dygnet runt. Riktigt tråkigt :(

Sitter ute i skuggan med min isbjörn :)





Här har vi det gött :)
Ska göra ett set naglar sen, ska Bli kul att se hur dom
Blir :)



Har jag sagt att jag ska utbilda mig inom ytterligare ett ämne?
Inte bara nagelteknolog utan även en till grejj snart alltså ;)



Gissa vaaad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA