torsdag 12 februari 2015

3.5 veckor

3.5 veckor har gått sedan min operation och nu äntligen börjar det kännas riktigt bra!!
Kan ligga ned och sova nu - behöver inte sova sittandes längre. Dock är magen fortfarande ganska svullen - konstigt! 



Aaaaj jag hade så ont :( svullet och fy farao alltså......
Jag RYSER och blir svimfärdig när jag tänker tillbaka på första dygnen efter operationen... blä!!! 

Men det har sakta blivit bättre, dag för dag och nu känns det jättebra. Längtar efter att kunna röra mig som förr tex kunna skura golv, bära på barnen, bädda en säng snabbt, hänga tvätten ordentligt, sträcka mig efter saker som står högt istället för att ställa mig på en stol.. Kunna gå fort /jogga med Sammie .. Men men den tiden kommer :)


Hoppas att jag blir nöjd med slutresultatet :) hittills är jag jättenöjd!!
NU måste jag sova !
Fredag imorgon <3



1 kommentar:

  1. Hej, oj ser ut o göra ont, operera du för att dom blev förstörda efter amningen eller för att du vill ha större ? :) är det något du rekommenderar efter att ha fått barn ? :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA