lördag 1 november 2014

Nighty :)

Ägd igår var så himla bra!
Jag såg ju som sagt reklam för den showen (av en slump) på youtube för ca 2v sedan och kollade efter biljetter direkt!!
Det var utsålt ;(
Kollade blocket och wiiiii!! Hittade 2 biljetter med kanonplatser, åkte in till Öret och köpte dom nästa dag :)
Mina snälla föräldrar var som sagt barnvakt så jag kunde överraska Henrik med denna trevliga kväll. Inte ofta vi är barnfria tillsammans! 

Showen handlade om hur vi aldrig blir nöjda, bara vill ha mer.. Om vår överkonsumtion haha . Så himla KUL och intressant var det. Hoppas man kan se hela showen på internet snart. Vill se igen!!! 

Nu = sova! Lukas har sovit som en kratta denna vecka........ Två stora kindtänder har ploppat upp. Kan inte vara kul asså.
Två barn tätt -> det märks .. Ingen sömn på snart 3 år! Vi går som två zombies här hemma.. Jag lever på energidryck O godis som tur är. 
Men om ett halvår börjar det vända liiiite iaf. Det vet jag. Då blir det nog liite mer sömn än nu.. Lukas vaknar typ 10 ggr per natt. Och Linus 1-5 ggr . 

Plutte med feber 

Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA