söndag 14 april 2013

Yohooo!

Ligger och kollar gamla Solsidan medan H nattar lillen :)
Har nyss varit ute på nästan en timmes promenad-dock ingen pw- gick ner till campingen och in på några småvägar och kikade lite.

Henrik & Sammie :D


Gjorde en kladdkaka förut, den blev god nu när den fått svalna ordentligt - yummie!!! :D
Trodde att jag skulle vara seg idag med tanke på gårdagen - ca 6 timmar i en buss blöööh samt gå runt i Sthlm i 7 timmar eller vad det blev.
Plus att jag fick ha Linus inatt men han sov ju gaanska bra iaf. Det tråkiga är att JAG har börjat vakna ett par ggr hahah.. Jobbigt !
När jag vaknar på nätterna känner jag en liten som rör sig i magen, det är sött.
Med Linus kändes sparkarna utifrån i v24 och nu i v18-19 nånting.

Hahahahaha skrattar ihjäl mig inombords, nu är det snacket om barnmat på Solsidan haha!!
Aja
Paketen till Fritte från oss!


Nu dör min tele så nu ska jag bara njuta här i soffan innan det blir läggdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA