måndag 22 april 2013

Kolla va ja hitta :)

Från kvällens valpkurs


Har på mig gummistövlar i stl 42 (!!!!) från Ullared haha ... För snart 3 år sedan när jag och Frida var där så hade jag uggs på mig. Mysigt och sköönt! Men det spöregnade och vi shoppade klart på 2,5 h typ o det var typ lika länge kvar tills bussen gick hem så vi gick i affärerna utanför Gekås. Mina strumpor var genomsura. Köpte ett par gummistövlar skitbilligt, fanns dock bara i stl 42 haha men dom passar ganska bra :)


Ser ni Sammie? :)


Han var duktig ikväll. Har lite att öva på i veckan iaf :)
Nu måste jag sova herregud mitt ryggonda känns lite bättre.
Oooh lilla bebisen rör sig i magen, ska njuuta som 17 innan den "ploppar ut" haha. Sen blir det inga mer kids :)
Både jag och H vill ju ha 2 barn så nu hoppas vi att denna graviditet fortlöper som den ska så vår familj blir komplett :)
Godnatt!!!
Ps imorgon är det min och Henriks dag ;D en mkt speciell dag för oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA