tisdag 23 april 2013

23/4

Jaha då var det läggdags :) har haft en kanondag- först blev jag & Linus bortbjudna på lek+lunch [yummie!!!!] sen vare dags för lillen att sova middag då passade jag på att städa hela nedervåningen för Henriks skull ;D
PRECIS när jag var klar och tänkte lägga mig på soffan vaknar Linus haha...
Då åkte vi in till stan och jag skulle köpa en liten sak till H!
Sen hem och chilla lite och SEn for vi ner till Motala (snälla farmor var barnvakt) och tänkte äta på goaste Hamnkrogen som öppnar på fredag!! Så vi åt på Motormuseet som är granne med Hamnkrogen. Det var sådär :/



Jag åt caesarsallad och H tog pasta med gorgonzola , oxfilé och champinjoner.



Min lover som fick ett nytt Monopol (spelet) - fick veta härom dagen att hans nästan nya Monopol försvann i en viss flytt.. Så då tyckte jag att det var en bra present :) han blev glad. Han fick lite annat smått och gott oxå







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA