torsdag 11 april 2013

Heeeyyy

När fick ni reda på att du var gravid? 28/12 -12 ;D

Var det planerat? Ja

Graviditetssymtom: hmm...? Trött

Mår du illa nu under graviditeten?
Jag gjorde ! Inte så jag behövde spy men litegrann HELA TIDEN. Usch fy blä. Nu endast nån enstaka gång då och då.

Vad tror du att det kommer bli för kön? Vi säger såhär: jag hade rätt :)

Vad vill du att det ska bli för kön? Spelar mig ingen roll

Har du några speciella cravings? Näe tror inte det. Äter typ som innan fast typ dubbelt så mkt. Hungry girrrrlll!

Vad gillar du för mat nu? Typ Allt
Hjärtat verkar slå lite hårdare för skräpmat nu men fine...

Någon maträtt du avskyr nu? Näe

Har du halsbränna? Inte än tack och lov!!!! Var ganska jobbigt med Linus vet jag. Fick det typ 1-2 kvällar/vecka. Men nu vet jag hur jag ska bota den på bästa sätt - iskall mjölk, piggelin eller torra havregryn . Haha yum

Behöver du kissa ofta? Nixx

Är du nöjd över din graviditet såhär långt? Ja

Är du rädd för förlossningen? Nä. Been there, done that liksom;) visst är man lite orolig - allt kan ju hända! Men jag kan bara hoppas att det går bra.




Både jag och babylove (H) vill ha två barn ! Ska bli gött när det är gjort ;D då är vår familj komplett!

1 kommentar:

  1. Luring där som var gravid när vi pratade om det! ;)
    Bara en aning JÄTTEAVIS.. vill också gå med bebis i magen! :') Så himla mysigt.

    Än en gång grattis till er! :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA