söndag 27 maj 2012

Tjockis

Okej de sista fem kilona efter graviditeten verkar SITTA SOM BERGET?! Gick ju upp 24 kg som alla vet. Och har 5 kg kvar till min ursprungsvikt.. Blir höfterna bredare när man fött barn eller inbillar jag mig?

Det är ju iofs bara 3,5 månad sedan jag klämde ut vår 4,5 kilosbebbe. Och jag är redan grymt trött på att se ut som jag gör. Mina lår, överarmar och framför allt magen/höfterna är lite översvämmade. Snacka om utseendefixerad/kroppsfixerad japp jag vet . Jag har så bråttom .
Ska bli kul att se NÄR jag kommer nå min ursprungsvikt och om kläderna kommer passa då, gamla jeans o sånt.

3 bilder - en innan graviditeten , en höggravid och en från idag... Hmm

2 kommentarer:

  1. Jag har 5 kilo kvar jag med, det handlar om att bli vän med sin nya mamma kropp. jag gick ner efter amningen. ge det tid och njut! Vem bryr sig egentligen om 5plus? Du är ju inte en tjockis precis:) Jag har ett komigång tränings tips på min blogg:)

    SvaraRadera
  2. Upplever också att höfterna blivit bredare. Nu är ju jag större än dig oavsett men känns absolut som höftbenen är bredare än innan.

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA