söndag 27 maj 2012

Älskade älskling

Detta inlägg är tillägnat världens bästa pappa - Henrik! (ok, han delar första platsen med min egen pappa.)

Trodde inte att han skulle vara en sån underbar pappa mot Linus. Som grejar hela tiden.. För att jag och Linus ska kunna ha det så bra som möjligt. Tex Går upp kl 06 på helgerna när Linus vaknar så jag får sova till 10. Det är så underbart!
Och så fick jag värdens finaste morsdagpresent. Diskmedelpump+tvålpump+fat från Cult Design som jag så länge velat ha!
Vet inte vad jag ska säga.. Mer än att jag mår som en prinsessa typ? Förutom tröttheten då hehe. Linus gillar ju att äta. På nätterna oxå. Och då har jag svårt att somna om... Zzz...

Tack älskling för att du är så underbar! Och snälla, fortsätt med det tack :)
Allt blir så mycket lättare då.

1 kommentar:

  1. Ja han är verkligen underbar! Så gullig och snäll mot er:) Ni är en söt familj:)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA