måndag 2 januari 2012

Mer förlängning.

Eftersom jag nyss skrivit ett inlägg om löshår så passar det väl utmärkt att skriva om nagelförlängning oxå? :D

Jag är en riktig periodare när det gäller naglar. Ena månaden ska dom vara naturligt långa samt lackade i nån rosa nyans. Andra månaden vill jag ha salongsutförd nagelförlängning !!
För några år sen när jag var yngre så var det Depends plastiga lösnaglar för 69,- som gällde..

Men sen när man började jobba och tjäna pengar så blev det av att gå på salong and I love it!! Har gått iväg och fixat naglarna ganska ofta nu på sistone.. Minns inte när jag hade MINA EGNA naglar i 2-3 månader senast..

Tycker det är så fint och 300 kr i månaden är väl inte så farligt? Det kostar ca 500-600 kr att väl göra naglarna men sen kostar återbesöken ca 300 kr och de måste man göra var 3-4e vecka.. Jag gjorde mina naglar för exakt en månad sedan idag och jösses vad de har växt.. Får nog boka ett såntdär återbesök snart. Annars brukar jag jämt klippa/peta bort förlängningen och låta det gå några veckor innan jag bokar ny tid men nu ska jag nog boka ett återbesök tror jag.. Vill ha förlängning ett tag till- det är ju så fint :) som sagt.

Btw - köpte pistagenötter förut och typ hälften GÅR INTE ATT ÖPPNA?! Det ska ju vara som en stor öppning i ena änden av nöten så man enkelt kan bryta bort skalet men icke.. Blir lite ledsen faktiskt. Sitter nere i köket och knaprar lite nötter men nu är påsen bara full av sånnadär nötter som inte går att öppna..
Dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA