måndag 2 januari 2012

Hååååååår

Ser faktiskt fram emot att ta ut mina extensions om ett par veckor. Då ska mitt hår få vila!!! Har kört med extensions sedan 2007 och verkligen varit beroende.. Långt hår = fint :)
Här ser ni 2 bilder - en utan löshår och en med.. Samt bilder på Redken's Extreme-serie som jag köpt hem. Eller hårinpackningen har jag kört med i typ 2 år men nu har jag även köpt hem deras schampo+balsam+leave in treatment. Allt finns på Bellbox.

Synd att det är så sjukt dyrt bara... Men men- efter att ha använt frisörprodukter i ett par år nu så kommer jag ALDRIG mer köpa hårprodukter på Ica & liknande.. Jag märker verkligen skillnad!

Men iaf - byter ju alltid extensions varannan månad men nu denna gång när det är dags att byta (om ca 2v) så tänker jag inte sätta i nytt.. Utan köra stenhårt på Extreme-produkterna och vårdande hårolja som jag köpte från eleven.se ..
Vi får väl se hur länge jag klarar mig utan att sätta i nytt ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA