lördag 31 december 2011

Yo hoes

Sitter nere i köket som vanligt haha! och ser hur Tidningsbilen åker från hus till hus här i byn. Det kanske vore ett jobb för mig?! Lite göttigare att ta sig loss med en liten postbil än med lastbil o släp på ca 60 ton när det är snö och halt ute.. Men vilka jobbiga tider förresten. NÄE tack inget postbilsåkande..

Har iaf köpt Gossip girl S03 idag!! Så nu har jag alla 4 säsonger woho. Så himla bra ju.. Hatar tv-serier annars, följer inte en enda serie.. Köpte även ett brynkit till mig själv från Wet n Wild och ett baby-nagelkit :) och 2 st utav min favvodeo från Biotherm ! Och lite hårgrejer på H&M (klämmor o sånt- absolut inte schampon o sånt , då är det Bellbox som gäller).

Måste boka fotvårdsbehandling+ ögonfransfärgning + ögonfransfärgning denna vecka oxå!
Vill ju göra det innan storken kommer.

Imöra blir det att stå och göra desserter till nyårsbuffen. . Har jag tur kanske gubbe hjälper till. Ska betala lite räkningar nu och sen försöka sova.. NIGHTY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA