lördag 31 december 2011

Aaaj...

Okej jag har varit gravid i 251 dagar och har ca 28 dagar kvar till förlossningen.. Har bara gått och väntat på hemska krämpor , sömnlösa nätter, foglossningar och allt vad det heter. Och NU . inatt började det. Eller igårkväll. Ont i svanken!! På med värmekudde och viiila.. Somnade runt 03 och vaknar ca 05 av världens magont :( spec. På vänster sida. Ligger och pinar mig till kl typ 11-12 då ringer vi till USÖ för jag vill verkligen Veta vad detta är?! Vi ska ju på kalas ikväll och allt!
Åker in och gör ultraljud, mäter hjärtljud i 40 min o lite såntdär.. Doktorn kan bara konstatera att tarmen är inflammerad eller nåt.
Det gör helt sjukt ont när jag rör mig minsta lilla..ska visst gå över av sig självt . Vi får väl se. Så gissa hur död jag är. Har inte ätit nåt idag heller så nu blir det lite soppa. Vågar bara hålla mig till flytande föda tills det har gått över . Det gör så ont!!!!
Hade ställt fram typ 1000 ingredienser igårkväll till desserten jag skulle göra idag . Allt står fortf på köksbänken.... Blir så deppig!

Gott nytt år från mig i morgonrocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA