måndag 14 november 2011

Sjukling

Hej här får ni en rolig lista från mig. Är fortfarande sjuk och visar mig knappt ute!!
Här får ni en bra Eddie-låt oxå som jag spelade en del i min epa-traktor när jag var 16-18 år haha.




Första bilen som jag köpte när jag var 17 (epan står bredvid!)


Där står lilla epatraktorn


Nämn något som gjorde dig glad igår: träffa min familj? :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? googlade
Det sista du sa högt? Gör massa konstiga ljud när jag förlorar på Bubble Witch Saga så jag venne
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit idag? varm nyponsoppa och juice
Vad var det senaste du åt? Skinkschnitzel, hasselbackspotatis, gräddsås o grönsaker till lunch idag!
Vad var det senaste du köpte? mat på Ica
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? grått.
Godaste glassmaken? polka, lakrits, choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? absolut!
Sover du tungt? Nej HAHA
Drömmer du mardrömmar? Nej typ aldrig..
Trivs du med ditt jobb? JA
Favoritklädsel? en stor t-shirt och strumpor.
Favoritlåt just nu? oj lyssnar knappt på musik längre.
Vad ser du om du tittar till höger? köket o matsal?
Vad gör dig glad just nu? H
Vad ska du göra härnäst? Städa och plocka..
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Helt ok
Favoritgodis? typ allt. turkisk peppar.. kryptoniter..
Kläder just nu? Svarta mjukisar från H&M , svart tröja från Bikbok
Sommarplaner? Ha det gött!
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? natt..
Vad är viktigast för dig? Att må bra!!
Är du kittlig? Inte så jätte
Snarkar du? Näe
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? ALLA
Stökigt el välstädat? Välstädat men dock är det alltid stökigt här hihi
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA