fredag 12 augusti 2011

Sol, fest och oroliga föräldrar

Sol, fest och oroliga föräldrar är namnet på en ny såpa som börjar på 5:an i september. Gud vad kul, det ska jag kolla på! Ungdomar som dricker för mycket alkohol och gör bort sig, helt ovetandes om att mamma & pappa spanar på dem.




Uuuurrrkkk... Jag har aldrig varit full utomlands och det är jag glad för. Är absolut ingen partytjej. Alkohol äcklar mig nästan, varför ska man dricka det? Det är gift som man ska vara försiktig med. Ett glas eller två - okej. Men hinka i sig så man spyr eller blir bakfull = äcklar mig!!!

Fråga mig inte varför, men det har blivit värre med åren. Mitt hat mot alkohol alltså.
Jag har absolut ingenting emot människor som dricker alkhol - folk måste ju få tycka olika om saker och ting :-) Alla kan ju inte ha samma inställning som jag till alkohol.
Som sagt - det ska bli kul att se denna serie när de gör bort sig.

8 september börjar serien!

1 kommentar:

  1. Haha, jag är med i det där, och du har ju helt fel uppfattning om skiten, blogga om nå värdare pajas. *Irriterande!*

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA