onsdag 9 mars 2011

Lista!


Skickat från min iPhone
Hur gammal är du om fem år? 27...

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Henrik i sängen. Sovandes

Hur lång är du? 177 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett? The mechanic

Vem ringde du senast? SL turbo

Vem ringde dig senast? Maria :)

Hur löd det senaste sms:et du fick? * hemligt *

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms eller det beror på förresten

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, sen 23 år tror jag

När såg du senast din mamma? Ca 20 min sedan :P hon kom i taxin och jag i lastbilen

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 5.25
Vilken är din favoritplats? Sängen
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ungefär samma som nu ..
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mötte en "kollega" på vägen

Hur stor är din säng? 1.80

Vem sov du senast tillsammans med? Henrik

Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!!!

Hur många kuddar har du i sängen? 5 men jag sover bara med 1 
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!! Förr i tiden på somrarna körde jag jämt barfota och åkte handlade barfota

Är du social? Nej jag har social fobi på riktigt!

Vilken är din favoritglass?  Lakrits!! 
Vad dricker du till frukost? Oj.. Jag är verkligen ingen frukostmänniska

Sover du på någon särskild sida?
 Helst på rygg 
Tycker du om att mysa/kela? JAAA för det mesta 
Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite tyska, spanska också. 

Äger du dyrbara smycken?
 Ja ganska. 
Kan du rulla med tungan? ja
Sover du med gosedjur? nixx

Vad har du för ringsignal? Sexy bitch - akon ft David guetta haha
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En rosett på mina underkläder

Flirtar du mycket? Nä de tror jag inte

Kan du byta olja på bilen? Nä

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä :)))


Vilken var den senaste boken du läste? Elsas värld
Prenumererar du på någon veckotidning? Solo och Trailer men det är inga veckotidningar va?

Dansar du i bilen? Ja Gud!!! Om det är en bra låt

Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA