torsdag 15 december 2011

Svar på kommentarer

Jaha då tänkte jag vara snäll och svara på några kommentarer då

Anonym sa...

Har du några mamma bloggar du följer eller andra bloggar du rekommenderar?
14 december 2011 23:14
SVAR: är inte så mycket för mammabloggar faktiskt.. en "mammablogg" jag läser är http://elingabriella.se/, mest för att vi var gravida (hon har faktiskt fått barn nu) i samma vecka. Annars är det ett 20-tal "vanliga" bloggar jag läser dagligen. Har länkat till alla dom i ett tidigare inlägg.



snygg bränna i somras va?


Gravid i 4:e månaden:
ser ni lilla magen där nere


Anonym sa...
Du bloggar inte så mycket längre, det dröjer mellan inläggen :) hur ser en dag ut för dig? :)
15 december 2011 11:11
SVAR: haha dröjer det mellan inläggen? under december månad alltså 15 dagar har jag gjort 48 stycken  inlägg det är i snitt 3,5 st per dag. Det är ganska mycket enligt mig iallafall.
Hur en dag ser ut för mig? jag ställer aldrig klockan utan passar på att sova ut innan bebis kommer.. äter frukost, förbereder lunchen.. (Lagar mat varje dag) sen är det lite olika vad jag gör. Oftast blir det att städa och plocka, försöka hålla fint, tvätta, gå ut och gå/cykla, bakar, är ute hos kaninerna, pustar framför tvn med lite frukt.. sen kommer gubben hem mellan 16-18 och då äter vi middag sen brukar vi se på tv eller gå ut och gå typ.

Älskling pratar med lillen ^^,

1 kommentar:

LÖÖÖV YA