torsdag 13 augusti 2015

Tors

Igår var vi i Vadstena hela kvällen . Fick åka med Åman (vi körde lastbil ihop förr) på hans mc. Gjorde det för 3 år sedan också . Då var Linus bara 4 månader typ :P plutten 
Killarna åkte i mormors raggarbil framför oss och dom vinkade allt dom orkade såklart :P

Idag har vi packat lite inför helgen, jag O Henrik ska till Sthlm och killarna ska åka O campa med mormor O morfar i deras husbil :) har hunnit sola O bada lite oxå
Nu är jag i Motala O ska fixa mina fransar. Får se hur det går eftersom jag varit extremt svullen i näsan i exakt 2 månader nu. I värsta fall får jag ta bort fransarna. Jag har alltid varit känslig och kan ev ha utvecklat allergi mot limmet. Vilket betyder att jag inte längre kan förlänga andras fransar :( men men nu måste ja springa O ta ut pengar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA