tisdag 28 april 2015

Natti


Tack bästa Älsk som hade kidsen idag så jag fick åka och sola och handla. Helt sjukt vad skönt det är att få handla ensam ibland. Inte lätt att ha 2 barn vid sin sida dygnet runt annars :P



Kom hem när H höll på att natta dom små :)
Sen har vi städat och plockat lite .. 
Trappan är äntligen färdig, har målat och tapetserat om lite .
Vad har vigjort annars idag? Lekt, myst, lagat mat, gått långpromenad i solen och varit i Motala och handlat (jupp, blev 2 resor för min del idag alltså)..  Har klippt gräs :P och killarna har åkt traktor med Henrik. Dom älskar det! Haha så kul att se hur intresserad Lukas har blivit ..

Ska ansöka om förskoleplats till killarna oxå, 14 september tror jag det blir :)
Då kommer jag äntligen ha mer tid över till att göra fransar och naglar. Har börjat boka in lite smått redan nu så om du vill ha en tid nu i maj eller i sommar så smsa 0708-110818
Så svarar jag när jag har tid :)
Priser och info finns på min hemsida
Http://eyecatchingbeauty.se :)

Nu MÅSTE jag sova, har somnat efter kl 01 hela veckan.
Imorrn ska vi på marknaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA