fredag 17 april 2015

Jobbigt

Idag var jag och Lukas på Marieberg och handlade. Vi hade varit på Ikea, Coop och avslutade med blomsterlandet. I kassan fick Lukas tråkigt och tog min bilnyckel som stack upp ur fickan på skinnjackan. Han brukar leka med den ibland .
Sen går vi ut och jag lyfter in Lukas i bilen och knäpper fast honom i stolen och ska sen lasta in blommorna, då är bilen låst, får inte upp bagageluckan.. Stackars Lukas har då låst bilen nån gång efter att jag öppnat hans dörr för att sätta in honom,
Suck! Min mobil ligger i väskan i bilen .. 
Frågar ett par tjejer om jag får låna deras telefon och ringa till Henrik så han kan komma och låsa upp med reservnyckeln . Jodå han skulle väl åka då,
Ringde även Carlsson bil (BMW) i Örebro men Dom kunde inte göra nåt eftersom bilen är såpass stöldsäker. Suck?! 
Bara att försöka underhålla Lukas som emellanåt var lite ledsen plutten.. dessa snälla tjejer var med hela tiden tills Henrik kom och läste upp 45 min senare. 
Om det hade varit sol och varmt eller om Lukas fått panik hade jag absolut krossat en ruta.

Han kommer aldrig mer få leka med bilnyckeln ! Linus åkte lastbil med min pappa annars hade ju han kunnat öppna dörren inifrån , .. Typiskt! 
Jaja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA