söndag 15 februari 2015

Yay

Jag låg och tittade på gamla bilder, bl.a. Denna:
Och funderade på om min favvo ristimaas "Madonna" ska vara med på Elmia i påsk (som förra året).
Jag och Henrik har pratat lite smått om att åka ner i påsk (jag tjatar på honom hehehehehehe) 
Så jag tänkte kolla upp vad dom har med för skoj i år...
Jaha denna ska tydligen va med.. Inte så lockande ..
MEN KOLLA VAD JAG LÄSTE
Hjärtat gjorde volter! MÅSTE åka .. Bara 2 månader kvar typ? Wiiie!!! 240 har alltid varit min favvo......
Hade en a-traktor och fyra personbilar. Sålde den sista för 2 år sedan :(
Min första bil var såklart en 240 :D
Sen en 240 till, 
Sen en 240 till,
Sen en s70
Sen en bmw 525-05
Sen en bmw 525-05 till 
Sen en 240 till
Sen en bmw 525 -11 :D
Tror de blev rätt. Har ej räknat med A-traktorerna :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA