fredag 27 februari 2015

Shopping

Idag köpte jag lite gott till mig själv - här ska bakas!! 

Och detta köpte Henrik:
FUSKIGT!
Men på söndag ska jag ha veckans ätardag. får hoppas det finns nåt kvar till mig då

Dagens mat
Frukost: havregrynsgröt med kanel, blåbär, kokoschips och lite lättmjölk. Färskpressad juice och vatten till

Mellis: ett halvt grönt äpple

Lunch: kycklingfilé, råris och broccoli

Mellis: lättkvarg med varma hallon och blåbär

Middag: ris och kycklingwok

Kvällssnacks: en kopp té

Gud vad mycket jag äter på en dag ? Eller det kanske är ganska normalt.. Känns som att det är ganska mycket med tanke på att jag inte är så aktiv :P
Imorgon är det dag 3 utan socker/mjöl.. Sjukt jobbigt. Kan inte ens äta t.ex bostongurka för det är socker i.
Det är verkligen tillsatt socker i allt!!!!! :( 

Ska upp mitt i natten och köra 8h imorgon zzzznark.. Ska ta med mig en flaska vatten och en banan och kanske ett kokt ägg . Hade alltid ett kokt ägg med mig på mina 12timmarspass förr. Enbart haha. 
Efter jobbet blir det storhandling igen. Gör inget annat än att handla mat, mat och mera mat

Köpte en ny bh och ett linne oxå. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA