måndag 2 februari 2015

Feber igen

Ikv har jag MÅTT SKIT!!!
Feber igen .., är tydligen vanligt att det kan komma och gå efter en operation. Tycker det är helskumt -och jobbigt - jag brukar aldrig ha feber annars!
Kommer bli en låång dag inne imorgon tillsammans med killarna. 
Gud låt mig få sova inatt iallafall.
Men jag har ju lite roligt att se fram emot iallafall.

Imorgon fyller Linus 3 år <3 då ska vi baka tårta. 
På torsdag kommer ett gäng tjejer hit när jag är värdinna för månadens omgång för Halv 8 hos mig - då blir det 3rätters! :)
På lördag blir det kalas för Linus :) (och mig) mat och tårta blir det på lördagkväll. 
Alla hjärtans dag 14/2!! Då blir det massa mys och gotter..
Min födelsedag 17/2 tjoho 26 år gammal :) 
Har säkert glömt massa kul men jajja

Burr ge mig sommaaaar!!! 
Godnatt *krya på mig*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA