lördag 31 januari 2015

Mina gymnasiebetyg

Herregud sitter och kollar på mina gymnasiebetyg.
Jag jobbade ju på Marieberg när jag gick i tvåan och trean på gymnasiet och skipade flera lektioner samt gick tidigare från lektionerna (INTE poppis hos lärarna haha) vilket resulterade i att jag fick IG i en rad ämnen (11 stycken!)
 :-O
Men det berör inte mig jag har jobb nu och kan lätt fixa annat jobb om mitt nuvarande jobb skiter sig. Jag ville jobba och tjäna pengar under skoltiden så då blev det så. Men jag hade iaf Godkänt i vissa ämnen (skötte mig på vissa kurser iaf ;-) nämligen:
- information och layout
- engelska A
- engelska B
- estetisk verksamhet
- företagsekonomi A
- marknadsföring
- historia
- matematik a
- mediekunskap 
- affärsjuridik
- sociala frågor
- moderna språk
- svenska a
- svenska b
- svenska C

Och hör och häpna men jag hade VG i några enstaka kurser oxå *woow* bra för att vara mig!
- dansträning
- geografi A
- naturkunskap A
- psykologi A
- samhällskunskap A

Ok det var mina "toppbetyg" det ;) så går det som sagt när man väljer bort skolan och jobbar istället men jag ångrar mig som sagt inte ;P
"Nej jag skolkar inte?!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA