fredag 2 januari 2015

2014

Snodde en lista av min lillasyster fridalavidaloca.blogg.se :)

2014
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm. Utbildade mig till fransstylist!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte om jag hade några ;P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Danmark x2

6. Är det något du saknar år 2014 du vill ha år 2015? Ja massor står på min önskelista. En bmw cab ex

7. Vad var din största framgång 2014? Hmmm framgång när man ärhemma och är mammaledig haha... Mitt företag kanske? 

8. Bästa köpet? Nya personbilen ! Bmw f11

9. Vad spenderade du mest pengar på? Frans- och nagelgrejer tror jag :P

10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Lady gaga- artpop! Min mest spelade låt 2014 enligt artpop, såg gaga live i Globen i september och Artpop är absolut min favvolåt med henne! Gillar låttexten :)

11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag

12. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt nej och tagit det lugnt!

13. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit vaken sent på kvällarna! Zzzz

14. Hur tillbringade du julen? Julbord, tomte och julklappar här hemma med hela min familj :) på kvällen upprepades proceduren fast hemma hos Henriks föräldrar som bor ca 2 min härifrån :)

15. Favoritprogram på TV? Svenska Hollywoodfruar ! :D

16. Största musikaliska upptäckten? Hmm oj, jag gillar ju mitt gamla tugg.. Så nä ja skipar den frågan 

17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Massa saker! Nytt täcke, pengar m.m

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Kommer inte ihåg :P

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja om jag hade fått sovaa... Har sovit 8 timmar i sträck typ fyra nätter på tre åår skulle jag gissa. Men men 

20. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Försöker hänga med så gott det går haha ;P 

21. Vad fick dig att må bra? Tid med familjen!

22. Vad vill du bättra till år 2015? Träna regelbundet, lägga mig tidigare på kvällen, säga nej! 

Godnatt :)6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA