fredag 18 juli 2014

Njuter

Lukas sover och Linus leker hos farmor en stund. Jag passar på att slå mig ner i solstolen en stund.. Gud så härligt!!
Jag längtar INTE till vintern..... Stövlar, overaller, kalla små fingrar och kinder, snoriga näsor . Blääääää! Ca 13 månaders mammaledighet kvar. Ska försöka dra ut på det ännu längre om det går.. (Om jag har råd) det är så kul att vara hemma och kunna hitta på massor av roliga saker m barnen
Våra favoriter är: (som jag gör ensam m barnen)
- storhandla 
- gå på café 
- äta på restaurang 
- buslandet
- gå i affärer (Dollarstore i laxå är favvo)
- gå promenader
- babysång i Hammar
- hembygsgården
- lekparken i Motala, på harge camping samt i Sänna

Tips på fler förslag vad man kan hitta på med kidsen?

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Pernilla
    AFA Försäkring

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA