söndag 11 maj 2014

Mys

Imorgon är det avslutning på babysången! Sen får vi se om vi åker och handlar lite, jag och småttingarna :D 
En Kirunaresa vore ju inte fel annars.. Tre år sedan nu.. Herregud längtar ihjäl mig efter vippabackens kyckling och deras knäckebröd mmmm och deras goda vatten!! 
Det längsta norrut jag varit är Abisko, ca 10 mil norr om Kiruna, 107 mil hemifrån
Det var häftigt! 
Och Såhär långt söderut har jag varit
Med lastbil asså.
Längtar tills jag börjar jobba igen men det är ju nice att vara mammaledig.. Sparar och snålar på mammadagarna för att kunna vara hemma läänge!! 
Vi har så kul ihop jag och pojkarna... Dom är bara små en gång. <3
Ska njuta och vara hemma med dom så länge som möjligt , som sagt.
Speciellt nu på våren och sommaren finns det hur mycket som helst vi kanhitta på :) love it!!!! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA