måndag 19 maj 2014

Lööv it

Äntligen  Äntligen Äntligen 
Köpt ny bil idag, jag har som sagt kollat blocket två ggr dagligen i typ två månader.. I torsdags dök det upp en Som verkade passa - svart, diesel, automat, kombi... 
Så det var bara att säga adjö till gamla pärlan och länsa kontot typ :-O 
Henrik och jag hAde med oss våra bankdosor - han Nordea och jag Swedbank :D


Exakt samma modell fast sju år nyare
Bmw 520 dA touring (F11).. Duger åt oss!

Ska beställa shadowlinetape nu och fixa kromlisterna.. Kanske funkar att fixa njurarna oxå annars beställer jag svarta från schmiedmann.. Kosta 900kr. 
Hatar fälgarna och hade liksom bestämt mig för att inte köpa en bil med domfälgarna. Ganska svårt med tanke på att 98% av alla dessa bilarna har just dom fälgarna.. Men har redan kollat runt på blocket efter nya fälgar så vi får se hur det blir med deeeet :D 

Iallafall - suuuperkul med ny bil! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA