lördag 24 maj 2014

First hotel G and suites, Köpenhamn

Vår lgh

Rekommenderar verkligen detta hotell. Rymligt parkeringshus precis intill hotellet, enkelt att hitta hit. Bra standard på rummen, bra lekrum!!! Mkt centralt. 800m från både tivoli och Ströget.
Men.. Åk in hit när det är högsommarvärme.
Hotellets ac är ..?????? Jag vet inte vad jag ska skriva . Sitter en i sovrummet och tv-rummet men det kommer inte precis nån kalluft. Såg massor av recensioner på internet att jättemånga skrivit att deras Ac var sämst. Jo tack.
Tur att vi har tre balkongdörrar och många fönster så vi kan ha korsdrag. Men det blir ändå väldigt varmt. Det fanns två bordsfläktar i garderoben så dom har vi i sovrummet så inatt vaknade jag faktiskt och frös lite. (Om nån ville veta :P) Skulle lätt vilja bo här igen. Men inte på sommarn.. Inte när barnen är med iaf. Mig gör det inget att det är varmt. 
Jajjjjaa:) nu ska jag sussa tror jag
Senast Kl 11 måste vi checka ut. Blaahhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA