lördag 26 april 2014

Sämst

Vilken dag
Både bra och fetttt dålig.
Fick nyss springa på toa och spy efter att ha mått SKIT I FLERA TIMMAR.
Så. Himla. Arg.
Vi åkte till badhuset i Kumla imorse.
Åt en banan och drack vatten där (det var min frukost)
Sen vidare till invigningen av truckstop i Örebro, men först lunch!
Tänkte först McDonalds västhaga men det är alltid så mkt folk där så vi sa McDonalds på Marieberg!
Väl framme ändrade vi oss igen och åt på restaurangen där uppe - vet inte vad den heter?! Men dom har massa bufféer (pizza tacos husmanskost). Den ligger ovanpå Bellini.
Jag tog sallad med fetaost och lite kyckling på min tallrik.
De andra åt pizza och lite potatis och köttbullar m.m...

Sen har jag inte ätit nåt mer idag.
Det kändes bra på truckstop men när vi var hos finaste Ellie på hemvägen så började jag må dåligt. Jättetrött och allmänt dålig.. Vi åkte hem och jag däckade i sängen med frossan from hell, feber, ont i magen, illamående m.m..
Aja nu känns det lite bättre har tagit vätskeersättning och vatten. Har dock feber *morr* 
Skulle ju ha jobbat imorgon 
Är så himla arggggg
Har inte tid att bli sjuk
Nu måste jag sova mår sämst ;((( *ledsen*

Fu restaurangen på Marieberg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA