måndag 21 april 2014

Sämst

Jag är sämst
Skulle lägga mig 21 idag! För snart två timmar sedan.
Yay
..,,
Facebook, instagram, bloggar.... Sånt tar tid helt enkelt :P
Idag var min enda lediga dag under påsken så vi har passat på att städa och fixat massor... Jag har varit tillMotala en sväng och handlat lite och solat (A)
 Måste sova nu ska ut och köra imorn oxå wiiieeee :))))))
Natti

Förresten!!! 
Hittade en pärla på blocket förut.
Ska bara övertala H om att vi ska slå till :P det är ju inte bara mitt beslut, eftersom det är VÅR bil :)))))
Lekte spion (som jag alltid gör innan jag köper nåt) och googlade runt på massa forum och kollade upp företaget påRejta osv och det tyvärr såg det inte så bra ut som jag hoppats...
Men man kan ju åka och kolla iallafall!!!!
:D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA