onsdag 16 april 2014

Natti

Omg äntligen läggdags ....
Idag har vi inte gjort så mkt faktiskt..
Det gamla vanliga ni vet :)
Men! Jag har äntligen fått köra lastbil ikväll efter 3 års uppehåll woho.
Malmbilen räknas inte.. Den är ju som att köra personbil typ - det klarar ju till och med en apa av att köra som en gammal kollega sa en gång i tiden hahaha...

Var iaf kul att få ratta lite igen trots att jag var vääldigt ringrostig.. :-O märks att jag inte kört på ett tag - läskigt.. 
 Tur att jag är utbildad nagelteknolog och inom hårförlängning och om en månad även ögonfransförlängning hehe ;P

Vilka är spökena på bilden??!!!!

Det är bara jag och Älsk!
Vi la ansiktsmask och badade i jacuzzin igår haha .
Såhimla skönt iaf!! 

Imorrn äre äntligen "fredag" kan man säga och denna hemska vecka är slut!! Usch.
Jag ska försöka åka och handla med barnen på förmiddagen. Kul jul. 
Och så kanske förbereda lite inför långfredagen om vi sticker ner till elmia en sväng. Såg att ristimaas madonnascania var med!!! 
Tänkte lägga ner bloggen men  så kollade jag min statistik hehe och tänkte att det går ju inte när det är såhimla många som är inne och läser varje dag :D

Och sen är det ju väldigt roligt att gå tillbaka och läsa sina gamla inlägg. Spec sedan man fick barn..

Nu äre godnatt .. Längtar tills imorgon :))))) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA