måndag 14 april 2014

Amagad slut i huvudet

Denna sömnbrist tar verkligen kol på mig. Får börja lägga mig vid 19.30 istället för 22 tror jag.
På 2,5 år är det tre nätter som jag fått sova 8h i streck.
Jag längtar efter att få sova lite bättre!
Inte kul att vakna 5-20 gånger varenda natt.
Kanske känns det bättre om jag accepterar att ha det såhär - aldrig någon ork osv.. Får försöka med det antar jag! Nä ikväll är jag riktigt nere. 

Så himla skönt att kunna sätta sig i soffan nu en stund. Njuter!!!!!! Herregud vad trött jag blev , det har gått i ett hela dagen! Jag som skulle färga håret, duscha och busa mig och gå ut och gå och allt sånt.... Skit oxå .. 

Efter lunchen åkte vi till Motala en sväng..

<3
Lukas har börjat säga mamma. Så himla gulligt. Har filmat 100 ggr när han säger det idag men det går inte att lägga upp från mobilen tror jag....
Godnatt 
/ latmasken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA