måndag 31 mars 2014

Yay

En eftermiddag på leklandet förra veckan 


<3

Lukas ska amma 500 ggr per natt. Hur många ggr har jag skrivit det innan? :P
Och min rygg känns helt paj på morgnarna för jag tvingas ligga helkonstigt nätterna igenom...
Inte kul nånstans.
Jag är för trött för att ta tag i detta och göra nåt åt det. Han är bara knAppt 7 mån och det känns kanske tidigt att vänja av vid nattamning? 
Det kommer ju inte hålla på såhär forever. Det vet jag ju.

Med Linus var detlättare han ville inte Amma nåt mer alls när han blev 6 mån. Han fick välling på kvällen innan läggdags.
Lukas vägrar ersättning och välling. Han vill äta riktig mat . Och så vill han amma på nätterna..
Helst 40 gånger varje natt. 
Fy vad trött jag är.
Och kl 06 imorgon är det full rulle igen . 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA