lördag 22 februari 2014

Tjejvasan

Äntligen läggdags!!
Gick upp 04.52 inatt.
Lukas vaknade vid 03 och skruvade på sig ändra fram till dess då stod jag inte ut längre så jag gick upp och åkte och plockade upp mamma och pappa som var snälla och följde med till Mora idag!!
Så himla snällt..
Fick skidorna vallade (lånade mammas skidor) och fick mat och en jättefin krans i mål :)

Igårkväll var jag fortfarande skeptisk till att köra tjejvasan för jag var täppt i näsan men så använde jag min Nasoklar (googla) och den funkade lika bra som vanligt :) har inte haft ont i halsen idag utan bara varit snorig ...
Det gickkk ju att åka 3 mil på skidor idag trots att jag bara åkt 1 mil på tre år haha... För två veckor sedan!
Nu kommer jag somna GOTT!!!
Hoppas hoppas Lukas sover gott inatt. Han ligger 0,5 cm ifrån mig :)
Godnatt!! 
Äntligen är det över... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA