torsdag 6 februari 2014

Tgif . Imorgon!


Ingen bra dag idag - mina naglar är så fula, är blek (har ingen BUS kvar) , min älsklingsmascara (Loreals lash architect) finns inte kvar att köpa längre?! Mitt hår är hemskt -> måste tvättas helst i förrgår.. Ja ni kan ju tänka er.. Blä. Och så dessa fem resterande gravve-kilon på det. Usch jag spyr! Aja... ;P
Jag och barnen var ute i trädgården förut och när Lukas har somnat i vagnen så brukar jag och Linus åka lite pulka. Superkul är det hihi . Han sitter i mitt knä, raringen..

Annars idag då?
Har beställt 11 olika gelelacker (Shellac) så alla som vill i vår och sommar kan få fint, hållbart nagellack - sitter 2-3 v.


Och så har jag bakat Black bean brownies
Blev jättegoda!
Inte supernyttiga tyvärr.. En hel del choklad i. 
Hittade receptet på instagram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA