lördag 1 februari 2014

Resmål

Jag älskar att resa!
Hit vill jag resa de närmsta 20 åren
Los Angeles:
Hollywood är ETt måste! Universal studios! 

Las Vegas:
Herregud behöver jag säga nåt? Alltid velat åka dit!!! Oceansfilmerna är typ dom bästa som finns ju haha

New York:
Plaza hotel och central park lockar mest :) vill åka dit nuuuu!!!

Auschwitz:
Har velat åka dit i tio år. 


Paris (igen!!);
Varit där 2 ggr främst för att hälsa på min vän Anna och har då passat på att kolla in "stan" haha. Skulle vilja åka dit jämt! Så fint och så fascinerande stad. Längtar tillbaka! Var där nov-08 och maj-13.
Vill dit NU! 

London:
Vill dit och shoppa loss! Och kolla in alla fina sevärdheter. 


Koh Samui:
Längtar till nästa thairesa med våra små pojkar :D var där -07,-09 och -11. Det börjar bli dags igen! LÄNGTAR som sagt.
Dock får det nog dröja några år men innan Lukas fyller 2 år vill vi åka på solsemester en vecka "häromkring" :P 

Frågan är var? Cypern? Kreta? Där har jag aldrig varit..

Vore kul att testa nåt nytt :) Turkiet och Kanarieöarna kan vi nu efter att ha varit där flera ggr..
Ser fram emot att resa till alla dessa ställen.
Jag SKA besöka alla ställen inom 20 (helst 10 ;D) år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA