onsdag 19 februari 2014

Ledsen

Nu är det 6 dagar sedan jag fick förkylningssymptom .. Har inte blivit bättre, snarare tvärt om.
Jag är varm, trött, fryser , rosslig och snorig...
Seriöst??!!
Tre nätter kvar till Tjejvasan.. Är så himla ledsen och frustrerad. Köpte biljett för exakt ett år sedan och har längtat massor....
Och så sömnbrist på det. Förra veckan måste Lukas haft nån ökningsperiod för han vaknade typ 10 ggr per natt och ville äta och denna vecka har han varit sjuk  då har det varit skrikfest istället.. Och vakennätter.. :((((

Att inte åka tjejvasan om 3 dagar finns inte på kartan!!
Har varit inställd på det i 1 år.
Är så ledsen som sagt..... Antar att det inte går att åka nåt liknande lopp om 1 eller 2 helger..?? Ska kolla upp det.. 

SKITFÖRKYLNING!!!!
Ikväll blev Lukas sämre.. Jätteslö och somnade t.o.m när jag bar runt på honom (ej hänt på typ 2 månader) och han fick hög feber igen.
Så jag får väl lägga mig och försöka sova nu för natten lär bli jobbig antar jag..
Eller först måste jag sätta mig med min Philips avent (googla) för jag har mjölkstockning light. Kan knappt rörs mig utan att det gör skitont.... Det är väl för att han har ätit dåligt idag antar jag... 

Usch
// arg mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA