tisdag 18 februari 2014

Älskade

Natten var hemsk. -> sömnlös -> skrikfest.. 
Lukas fick nästan 41 graders feber och vi stod och tittade på fullmånen med fönstret på glänt, vi satt i soffan och tittade på Tv, vi såg lastbilar åka här utanför och vi hörde världen vakna till liv..
När han vaknade vid 07( yay han sov en timma mellan 06-07) så hade han 40.3 trots att han fått alvedon kl 04. Han var också lite allmänpåverkad.. Läskigt .. 
Så då blev det USÖ.. Man ska alltid kontakta läkare om barn under 6 mån har över 39 graders feber.

Dom konstaterade att det var en virusinfektion med halsont , hosta och feber och vi skulle ge alvedon och vänta tills han blir frisk igen.
Men nu ikväll har bara haft 37-38 iaf. Skönt.
Men han är hes och har ont i halsen..
Han har nyss somnat och jag skulle verkligen behöva tvätta håret och fixa en färgprovkarta till mina nya gelelacker som kom idag!! Wiie typ 15 stycken färger *ruinerad....* 
Men jag får väl försöka sova antar jag. Kan glömma att få nåt gjort ikväll eftersom han vaknar precis hela tiden..
Får se om jag smiter iväg till duschen. 
<3

Och jag som ska åka tjejvasan på lördag. Kul jul... Snorig , matt och sömnbrist. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA