söndag 16 februari 2014

16/2


Kära dagbok.
Imorse blev det lite städfix för min del.
Har haft lite kalas ikväll (jag fyller år imorgon). 
Vi ( familjen = jag och min fästman och våra två barn ) åkte ut och åt på "restaurang". Närmare bestämt vårt favvohak Pizzeria  Napoli i Motala :) 

Henrik tog pizza och jag tänkte ta tacorulle men det fanns inte så det blev kebabtallrik. Det var ca 7 år sedan jag åt det men det var supergott!!!

Sen blev det hem och gå en pw med Lukas och doggen (Sammie) . 1 timme hann jag gå och jag blåste inte bort eller förfrös händerna fast jag trodde det..

Sen hem och fixa iordning lite och vänta på kvällens gäster :)

Jag har fått presentkort på fotvård (längtar!!!!!!!!!!) och ridlektioner och massa goa hudvårdsprodukter och en baotastor fin blomma :) 

Nu  MÅSTE jag sova..
Lukas är litesnuttig och ska helst ligga PÅ mig .. Kommer bli en jobbig natt. I know it.



Körrrraaaa biiiiil/lastbil whatever you name it

Är de bästa som finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA