torsdag 2 januari 2014

Stackars

Lukas fick sin första tand (framtand i underkäken) dagen före julafton.
Det var första gången jag fick ut och åka bil på kvällen för att söva honom. 
Han bara skrek och skrek och jag förstod ingenting men på julafton kände jag det vassa lilla "risgrynet"

Ett par dagar senare kom även den andra tanden upp så nu har han två där nere. Han var 1,5 mån tidigare än Linus :P

Frågan är när framtänderna i överkäken kommer? Sedan tänderna började spöka på jul har han varit jätttttttesvårnattad på kvällarna... När kvällen närmar sig får jag nästan ångest för jag vet vad som väntar.. Det är så synd om honom och han är inte lätt att trösta. Han blir 4 mån om en vecka så det kanske är nån form av utvecklingssprång ..

Linus O Lukas ca 4 mån gamla 


Nu verkar han ha somnat iallafall, snuttisen. Ska passa på och sova jag oxå,är dödstrött......:( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA