torsdag 9 januari 2014

Motala

Blä vad dyrt!!!!!!!!!

Men det är så smidigt med flexikopplet när jag går med barnvagn- då är kopplet alltid "spänt" utan att hänga och slänga och slå i liggkorgen där Lukas ligger och sover. Plus att sammie hinner stanna och kissa osv oxå sedan springa ikapp utan att jag behöver stanna.. Så vi kör på med flexikopplet nu tills barnvagnstiden är över :) köpte ett likadant för ett år sedan som gick av härom dagen för jag hade klippt av det och knutit ihop det för en månad sedan för att få bort massa päls som hade tvinnat in sig i kopplet (inte så bra att göra om man har en stark hund) .

Blev iaf en sväng till Motala, Linus älskar att leka i den stora lekparken i hamnen :)
Det bästa med att vara mammaledig är att jag kan göra vad jag vill, när jag vill ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA