söndag 26 januari 2014

Kalasande


Den 3/2 blir Linus 2 år (om en vecka) och två veckor senare - den 17/2 så blir jag 25 år tydligen :P

Och sen är det tjejvasan och sen YKB och ADR (ska fixa lite nya intyg så jag kan köra lastbil..) 
och sen dop för Lukas. Och sen är det APRIL!!!! Herregud.. Får lite panik men det ska jag väl fixa ..
Hinner ju knappt med alla vardagsbestyr  så hur ska allt detta hinnas med? 

Äh det får bli som det blir.. Barnen är prio ETT! :]
Min högsta önskan är att få sova om nätterna ;( både jag och Henrik sover dåligt nu eftersom barnen vaknar då och då.. Men men det hör väl till. Linus är ju fortfarande bara ett år. En liten plutt. Och Lukas är 4,5 mån .. Jag tycker att Lukas kan bjuda till och sova kanske en natt i veckan iaf? Skulle vara såååå otroligt skönt att få sova längre än två timmar åt gången.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA