söndag 19 januari 2014

funderar

Gud jag skulle behöva boka ett möte med försäkringskassan! Jag undrar hur man behåller sin SGI när det gäller föräldrapenningen. Vill inte att min sjukpenningnivå sjunker till nåt annat belopp. Har googlat, letat på fk.se och försökt hitta hur man undviker det men det går inte så bra för mig.

jag tänkte ta ut 4 dagar per vecka tills dagarna är slut (jag har 504 dagar kvar verkar det som? med sjukpenningnivå och 180 dagar med lägstanivå)
men jag har för mig att man måste ta ut 5 dagar per vecka?
eller?
hjälp....!
drar mig för att ringa till FK, dom kommer säkert snurra till det ännu värre.
i juni har jag varit hemma i TRE ÅR!
hoppas på att kunna vara hemma i minst två år till.

mysigt att få tillbringa all min tid med mina pojkar <3 p=""> 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA