lördag 18 januari 2014

Bra kväll

Har nyss kommit hem och lagt mig på soffan ,  har varit och ätit hos Henriks bror och hans familj . en supergod trerättersmiddag! Jag rensade alla mina 3 tallrikar haha. 
Hör och häpna men Lukas har inte skrikit otröstligt ikväll! Känns så himla skönt. Är riktigt jobbigt när han är ledsen :( 
Får se om vi får in lite nya rutiner nu..har iaf landat på soffan. Är en bra film på fyran och jag har tänt ett av mina favoritljus från Partylite

Det luktar som Victorias secretdoften Love Spell! Yum :D
Innan vi åkte på middag så gick jag. Sammie och Lukas en långprom på ca en timma. Samma som jag gick igår.
 Kallt! Men skönt för Lukas att få sova lite och så måste ju Snuffe ut och röra på sig. Är så sugen på att gå kurs i personspår nu i vår men jag vet inte..? :/
Han var ju superduktig på det både på valpträffen och på lydnadskursen i höstas.
Får se helt enkelt!

Jaja nu ska jag ligga här och njuta av lugnet och smälta den goda maten :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA