tisdag 17 december 2013

Tuesday


Idag blev det en lång promenad och sen leklandet i Motala! 

Nu har Linus precis somnat och jag tror Lukas är på g oxå.

Så nu blir det att plocka lite - det är ju typ det enda man gör som småbarnsförälder haha och sen ta nåt gott att dricka och kolla på ett avsnitt av SoA.
Ser fram emot morgondagen!!!!
Onsdag redan! :)


Förresten ...
Kolla vad jag gjorde imorse

SÅ GÅR DET när man går med naglarna för länge.. Är 3-4 veckor jag fixade mina och då är det verkligen dags för ett återbesök!! Synd att jag nästan aldrig har tid att sätta mig ner och göra nya naglar....
Då får man räkna med sånnahär skador istället. Höll på att dö. Gör fortf skitont ... :((((((( ungefär halva min egna nagel flög bort oxå så det är bara hud där = kan inte använda den handen över huvudtaget ;(((( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA