onsdag 27 november 2013

Kul morgon

Imorse ringde H och frågade om jag ville ratta lite lastbil. Yayy det var ju ett tag sedan så why not! 
Sen blev det promenad och lunch med mamma
Och de tre småpojkarna förstås :P Linus. Lukas och vovven.
Nu sover de men jag kan inte sova ;( typiskt.
Igårkv fick Linus sova i stor säng för första gången. Henrik låg bredvid tills han somnade sedan sov han hela natten :) 
Jag var lite nervös nu när jag la honom efter lunchen men jag la ner honom och gick ut försiktigt- det är 1.5 h sedan nu så han vaknar väl säkert när som helst.

Tanken är att Lukas ska få börja sova i spjälsängen . Han och jag har jusamsovit i vår 1.20-säng som vi har i ett rum här nere. Men nu ska han väl prova spjälisen och jag ska sova  i dubbelsängen där Henrik sover. Vi har haft skilda sovrum i 1.5 år nu haha, bara för att nån av oss ska få sova :P  Vi får se hur vi gör .. Ska bli kul att se vad Lukas säger om spjälsängen hm.

Ikväll ska jag och S på hundkurs och imorgon blir det 1-årsvacc. för hans del och jag ska försöka besöka banken och fixa lite . 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA