måndag 7 oktober 2013

Trött mamma


Hejjjjj!!!!! Är så trött idag vet inte om jag ska skratta eller gråta haha.. Tänkte åka på babysången i Hammar kl 10 imorse men jag var så sjukt trött :-O 😱
Har sovit 3-4 timmar inatt kanske så det är nog därför :) men men vi ska på barngympa om ett par timmar iaf!! :D 


Trrröööötttttt!!!!
Tack Gud för att det inte är värre än så.
Har inte ont nånstans eller nåt sånt och det är så härligt - jag njuter!!!! Har ju varit lite mycket nu ett tag. (Livmoderinfektion / mjölkstockning / förkyld...) 
Minns fortfarande förlossningssmärtorna FYYYYYY . ryser. men nu känner jag mig helt återställd faktiskt. Efter förlossningen och allt. 
Och amningen funkar fint så det finns inget jag kan klaga på :P förutom tröttheten då men det har jag ju räknat med i ca 11 månader framöver iaf hm ;( 

En liten Lukas som bara vill sova på mamma <3
10/9-13 kl 23.50 4620g 54cm . 
De e Snuttis de :) 
Och finaste Linus
3/2-12 kl 10.00 4440g 53cm 
^^, 

1 kommentar:

  1. Tusan vad söta ungar du har Linda:) Saknar er!!

    //Js

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA