tisdag 15 oktober 2013

Röv

R.i.p min älskade iPhone 4s som jag fick i present av Henrik för 1,5 år sedan..
Hade tydligen lagt den på taket på BMWn när jag packade in kassar och barn i bilen på Mariebergs parkering ikväll. Hörde hur det skramlade strax efter att vi kört ut på motorvägen på väg hem. 

Tur att jag har min iPad!! Tråkigt med alla bilder som jag hade i min iPhone, tur att jag tömde den någon vecka efter att Lukas föddes iaf.. 
Det är det enda som känns trist - bilderna. Men men har ju laddat upp ganska många på Facebook, här och på instagram

Följ mig gärna - eye89catcher heter jag :) 

Ok ska försöka sova lite nu, inatt blev det väl typ 3 timmar haha!!!! Farligt att vara så trött så att man glömmer telen på taket ju.

Lukas 5 veckor idag ❤ 
6420 g och 59 cm lång. 
Inte så konstigt att vi fått rensa bort kläder i stl 50 och 56 haha
Godnatt 

Henrik, Linus & jag (och Lukas i magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA